Training: Relatii Eficiente cu clientii

imagine Relații Eficiente cu clienții
149 RON

Training: Relatii Eficiente cu clientii

Training / Dezvoltare personala

Oradea, jud. Bihor // Pret: 149 RON


Data incepere: la formarea grupei
Perioada inscrieri: pana la formarea grupei
Organizator: ImpactTraining
Data ultimei actualizari: 30/06/2020

Implică-te, fii prietenos, zîmbeşte! Această strategie pare să funcţioneze încontinuu. Crearea relaţiilor personale cu clienţii funcţionează numai dacă ai o atitudine pozitivă. Construirea unor relaţii solide necesită timp şi abilităţi. Dar, relaţiile consolidate cresc vânzările.
Prezentare curs

Cursul include exerciții practice individuale și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunostințelor, tehnicilor și abilitaților utilizate frecvent în activitatea de customer care. Mai mult decât atât, conține noțiuni clare și verificate de-a lungul timpului ce ajută cursanții să își atingă obiectivele.

Formatul cursului este interactiv pentru dezvoltare de abilităţi şi are aplicabilitate practică.

Cui se adresează?

Cursul este dedicat celor care doresc să îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare şi relaţionare cu clienţii, celor care doresc să înveţe să ofere servicii aproape de excelenţă, prin răbdare, comunicare, socializare, şi atitudinea potrivită.

Beneficiile participării la curs:

 Înveţi să comunici eficient cu clienții

 Îti vei înţelege clienţii, nevoile şi aşteptările lor

 Îţi vei îmbunătăţi abilităţile de ascultare activă şi comunicare asertivă ȋn relaţia cu clientul

 Îţi vei îmbunătăţi abilităţile de persuasiune folosind tehnici de rezolvare a obiecţiilor şi tehnici de influenţare

 Vei fi capabil să transformi orice interacţiune cu clienţii ȋntr-o experienţă productivă

 Vei ştii să gestionezi cu profesionalism clienţii dificili, recâştigand ȋncrederea acestora

 Vei învăţa să-ţi controlezi propriile reacţii când clienţii reacţionează la nivel emoţional

 Vei înţelege importanţa satisfacerii nevoilor clienţilor la nivel uman – esenţială pentru succesul personal şi al organizaţiei


Structura cursului

Modulul 1. INTRODUCERE ȊN CUSTOMER SERVICE

 Ce este customer service?

 De ce este important să oferim servicii de calitate?

 Ce ȋşi doresc clienţii?

 Valoarea unui client

 Ce greşim în faţa clienţilor?

Modulul 2. CONSTRUIREA ȘI CONSOLIDAREA RELAȚIEI CU CLIENTUL

 Comunicarea: cheia construirii relației cu clientul

 Importanța limbajului paraverbal și nonverbal în comunicarea cu clientul

 Prima impresie dă tonul în relația cu clientul

 Câștigarea încrederii clientului printr-o atitudine profesionistă

 Identificarea nevoilor și așteptărilor clientului în funcție de tipul de personalitate

 Satisfacerea nevoilor emoționale ale clientului. Empatia.

 A auzi vs. a asculta: tehnici de ascultare activă a clientului

 Adresarea întrebărilor potrivite și oferirea răspunsurilor potrivite

 Folosirea formulelor de curtoazie în relația cu clientul

 Importanța unei atitudini pozitive

Modulul 3. PREVENIREA și REZOLVAREA RECLAMAȚIILOR CLIENTULUI

 Ce îi nemulțumește pe clienți?

 Metode de prevenire a conflictelor

 Reclamațiile clientului – oglindă a activității

 Pașii rezolvării unei reclamații făcute de către client

 Servirea clientului la standarde ridicate

 Cum să oferi şi să primesti feedback de la client

 Cum să critici în mod constructiv, fără a demotiva

 Tipologii de clienți dificili. Modalități de abordare a clienților dificili

Modulul 4. COMUNICAREA PRIN TELEFON ȘI COMUNICAREA SCRISĂ

 Cum răspunzi în mod profesionist la telefon

 Ascultarea activă la telefon

 Expresii de folosit și de evitat la telefon

 Respectarea priorităților

 Atitudinea la telefon

 Preluarea unui mesaj. Reguli de lăsare a mesajelor

 Încheierea conversației telefonice

 Cum să scrii un email de impact

 Crearea mesajului în funcție de interlocutorii cărora mă adresez

Modulul 5. FACTORI STRESORI ÎN RELAȚIA CU CLIENTUL

 Factorii stresori în procesul de asistență clienți

 Efectele stresului pe termen scurt și lung

 Tehnici eficiente de controlul al stresului

Modulul 6. EXCELENȚA ÎN SERVICII

 Importanța poziției și rolului personal în dezvoltarea loialității clientului

 Implicarea personală a angajatului, dincolo de procedura de lucru

 Cum își creează clienții percepția asupra calității serviciilor

 Depășirea așteptarilor clienților

 Detalii care fac diferența în cultura serviciilor la standarde înalte


Inchidere curs :

 Recapitulare

 Feadback si concluzii

Perioada desfăsurare a cursului: 2 zile( 6h/zi) *

*Perioada de desfașurare se va stabili în funcție de numarul participanților înscriși și disponibilitatea cursanților de a frecventa cursul.

Preț curs : 149 lei/zi

Număr participanți : (min 6 persoane)

Se poate adapata și personaliza și pentru companii.

Se acordă diplomă de participare din partea Impact Training .

Cursul de livrează și live-online în sistem de videoconferință cu trainerul sau la sală.

Inscriere si derulare curs
Despre organizator

ImpactTraining

logo ImpactTraining

Adresa: str Lapusului 17, Oradea, jud. Bihor
Descriere:

Școală de leadership și comunicare .

Scopul nostru este să vă ajutăm să deveniți lideri de excepție astfel încât să aveți rezultate mai bune și de impact în viețile personale și profesionale.

Lista noastră de cursuri și programe de training cuprinde o serie de arii majore de intervenție specifice dobândirii de abilitați de care ai nevoie pentru creșterea performanței și obținerii succesului: comunicare asertivă, lucru în echipă, îmbunătățirea aptitudinilor de leadership, management și formare a echipei, delegare, negociere, vânzări, managementul conflictelor, managementul stresului, etc. 




Resurse / alte informatii
Inscriere

Inscrierea la acest curs se face prin detaliile de contact.
Sună acum: 0757395165
Document suplimentar

Organizatorul nu a adaugat un document suplimentar pentru acest curs.



Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.


Catre pagina de inceput