Cursul include exerciții practice individuale și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunostințelor, tehnicilor și abilitaților utilizate frecvent în activitatea de Customer Service. Mai mult decât atât, conține noțiuni clare și verificate de-a lungul timpului ce ajută cursanții să își atingă obiectivele.
Formatul cursului este interactiv şi are aplicabilitate practică.
Cui se adresează?
Cursul este dedicat celor care doresc să îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare şi relaţionare cu clienţii, celor care doresc să înveţe să ofere servicii aproape de excelenţă, prin răbdare, comunicare, socializare, şi atitudinea potrivită.
Beneficiile participării la curs:
Înveţi să comunici eficient cu clienții
Îti vei înţelege clienţii, nevoile şi aşteptările lor
Îţi vei îmbunătăţi abilităţile de ascultare activă şi comunicare asertivă ȋn relaţia cu clientul
Vei fi capabil să transformi orice interacţiune cu clienţii ȋntr-o experienţă productivă
Vei ştii să gestionezi cu profesionalism clienţii dificili, recâştigand ȋncrederea acestora
Vei învăţa să-ţi controlezi propriile reacţii când clienţii reacţionează la nivel emoţional
Structura cursului:
Modulul 1. IMPORTANȚA RELAȚIILOR CU CLIENȚII
Definirea conceptului de relații cu clienții.
Rolul relațiilor eficiente în succesul unei afaceri.
Elementele-cheie ale relațiilor eficiente cu clienții.
Modulul 2. ABILITĂȚI DE COMUNICARE ÎN RELAȚIA CU CLIENȚII
Comunicarea verbală în relația cu clienții.
Tehnici pentru ascultarea activă și empatie în interacțiunile cu clienții.
Modulul 3. COMUNICAREA NONVERBALĂ
Rolul limbajului trupului, expresiilor faciale și contactului vizual în comunicarea cu clienții.
Cum să ne folosim tonul vocii, gesturile si postura pentru a sprijini mesajul verbal.
Modulul 4. ÎNȚELEGEREA NEVOILOR ȘI AȘTEPTĂRILOR CLIENȚILOR
Metode de identificare și evaluare a nevoilor și așteptărilor clientului.
Cum să adaptezi serviciile și produsele pentru a satisface nevoile individuale ale clienților.
Rolul feedbackului clienților în imbunătățirea experienței acestora.
Modulul 5. GESTIONAREA RELAȚIILOR CU CLIENȚII
Abordări eficiente pentru gestionarea conflictelor și escaladarea situațiilor tensionate.
Abordarea și rezolvarea reclamațiilor.
Tehnici de dezamorsare a situațiilor conflictuale și de menținere a calmului și profesionalismului.
Modulul 6. CONSTRUIREA ȘI MENȚINEREA RELAȚIILOR PE TERMEN LUNG
Creșterea satisfacției și loialității clienților.
Importanța construirii unei reputații pozitive în relațiile cu clienții.
Modulul 7. MANAGEMENTUL STRESULUI ȘI GESTIONAREA EMOȚIILOR
Tehnici pentru reducerea stresului.
Inteligența emoțională.
Perioada desfăsurare a cursului: 2 zile( 6h/zi) *.Se pot organiza si sesiuni mai scurtede 2- 4 ore.
*Perioada de desfașurare se va stabili în funcție de numarul participanților înscriși și disponibilitatea cursanților de a frecventa cursul. Programul este flexibil, în cursul săptămânii sau în weekend.
Se poate adapata și personaliza și pentru companii.
Se acordă diplomă de participare din partea Impact Training .
Cursul de livrează online pe platforma Zoom în sistem de videoconferință cu trainerul.
Școală de leadership și comunicare .
Scopul nostru este să vă ajutăm să deveniți lideri de excepție astfel încât să aveți rezultate mai bune și de impact în viețile personale și profesionale.
Lista noastră de cursuri și programe de training cuprinde o serie de arii majore de intervenție specifice dobândirii de abilitați de care ai nevoie pentru creșterea performanței și obținerii succesului: comunicare asertivă, lucru în echipă, îmbunătățirea aptitudinilor de leadership, management și formare a echipei, delegare, negociere, vânzări, managementul conflictelor, managementul stresului, etc.
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.