Recepționerul stăpânește limba romană și cel puțin o limba străină de circulație mondiala (engleza), pentru a putea:
- asigura activitățile de la recepție, repartizarea camerelor în funcție de cerințele și solicitările clienților
- întâmpina oaspeții
- consilia, îndruma și informa oaspeții
- soluționa solicitările, sugestiile și reclamațiile oaspeților
- îndeplini servicii hoteliere, ca primire și trimitere de faxuri, imprimare bilete de avion, apeluri telefonice pentru trezirea oaspeților, transmitere de mesaje, comenzi taxiuri sau rent-a-car, comenzi bilete pentru spectacole, etc.
- gestiona rezervările și disponibilitatea pe site-urile de promovare hoteliere
- efectua înregistrări, arhivări și alte activități de birou
- utiliza eficient spațiile din hotel
- factura serviciile prestate
Competențe dobândite:
• Comunicarea eficienta la locul de munca;
• Comunicarea într-o limba străină;
• Munca în echipă;
• Organizarea locului de munca;
• Promovarea imaginii hotelului;
• Asigurarea efectuării plaților;
• Efectuarea de operații specifice pentru sosirea și plecarea clienților;
• Oferirea de servicii hoteliere către client;
• Rezolvarea reclamațiilor clienților.
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.