Managerul de proiect este persoana care planifică resursele, determină perioada de realizare, gestionează comunicarea în echipă, bugetul unui proiect, analizează riscurile, deleagă sarcinile. Principala responsabilitate a managerului de proiect este de a asigura succesul proiectului prin minimizarea riscurilor. Acest lucru se efectuează printr-o serie de metode, iar un bun manager de proiect trebuie să cunoască toate responsabilitățile sistematice ale managerului.
Competente dobandite:
• Stabilirea scopului proiectului
• Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului
• Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului
• Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale pentru proiect
• Realizarea procedurilor de acizitii pentru proiect
• Managementul riscurilor
• Managementul echipei de proiect
• Managementul comunicarii in cadrul proiectului
• Managementul calitatii proiectului.
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.