Administratorul de pensiune turistică este un bun mediator, o persoană amabilă şi comunicativă care rezolvă pe cale amiabilă eventualele reclamaţii ale turiştilor, menţinând permanent cadrul adecvat de desfăşurare a activităţilor din pensiune.
Competenţe dobândite
1. Comunicarea eficientă la locul de muncă
2. Munca în echipa multidisciplinară
3. Gestionarea informaţiilor cu ajutorul calculatorului
4. Promovarea imaginii pensiunii
5. Organizarea activităţii în cadrul pensiunii turistice
6. Urmărirea aplicării NPM şi NPSI
7. Verificarea gestionării financiare
8. Promovarea directă a produsului turistic
9. Încheierea contractelor cu clienţii
10. Efectuarea operaţiilor specifice de cazare şi alimentaţie
11. Asigurarea unui climat favorabil turiştilor
12. Oferirea serviciilor pensiunii către client
13. Organizarea programelor turistice opţionale
14. Oferirea informaţiilor de interes turistic
15. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.