Acest training conţine 60% practică şi 40% teorie – ceea ce înseamnă pentru tine că,vei testa metodele prezentate în example, prin roll-play-uri, exerciţii plus studii de caz.
Cursul este interactiv şi se desfășoară pe parcursul a 2 zile. Cursul se poate desfășura în cursul săptămâni de lucru sau în weekend. Poate fi livrat și pentru companii. Se desfășoară online în sistem de videoconferință cu trainerul pe platforma Zoom.
La final se acordă diplomă de absolvire din partea Impact Training.
De ce rezultate te vei bucura:
- Te ajută să construiești obiective de vânzare și strategii pentru clienții existenți, în funcție de potențialul acestora;
- Vei putea să știi să adresezi cele mai bune întrebări pentru a descoperi nevoile clienților;
- Te ajută să își îmbogățești tehnicile de depășire a obiecțiilor pe care clienții le ridică;
- Te ajută să faci vânzarea concentrându-te pe client și folosind structuri de vânzare eficiente;
- Vei ști care e formula personală a succesului în vânzări,
- Vei ști să interprezi și să folosești limbajul verbal și non-verbal în mod eficient pentru a-ți îmbunătăți comunicarea.
Structura cursului
Modulul 1. Introducere
- Deprinderi importante pentru agentul de vânzări
- Ce face un profesionist în vânzări
- Comunicarea eficientă. Maximizarea eficientă a discuțiilor de vânzări
- Reclama personală
- De ce dau greș agenții de vânzări?
- Factorul “WOW” pentru a pune mâna pe vânzare
Modulul 2. Pregătirea vânzării
- Culegerea de informații despre client
- Pregătirea personală
- Stabilirea obiectivelor și a planurilor de acțiune pe termen scurt, mediu, lung
- Poți să închei o vânzare din cinci întrebări?
- Cum faci o prezentare extraordinară
Modulul 3. Tipuri de clienți
- Tipurile de clienți și modurile de abordare a clienților în funcție de tipologia lor
- Întâmpinarea clientului și crearea primei impresii
- Relația cu clientul. Stabilirea încrederii
- Tehnici și întrebări de implicare a clientului în vânzare
- Formula P.O.S.O.
Modulul 4. Vânzarea
- Identificarea nevoilor de cumpărare a clientului
- Tehnica întrebărilor pentru a descoperi nevoile clientului și construcția propunerii pe nevoi
- Vânzarea de soluții la problemele oamenilor
- Ascultarea clientului
- Prezentarea produselor/serviciilor
- Prezentarea prețului. Prețul nu este un factor de credibilitate
- Tehnica CAB. Susținerea beneficiilor
- Tehnici de vânzare
Modulul 5. Obiecțiile
- Clasificarea și manevrarea obiecțiilor. Etape de identificare a obiecțiilor reale
- Cum tratăm și depășim obiecțiile
- Prevenirea obiecțiilor. Un nou mod de a realiza vânzări sigure
- Cuvinte și expresii care trebuie evitate în procesul de vânzare
Modulul 6. ABC-ul încheierii vânzărilor
- Care sunt semnalele timpurii de avertizare care te anunță că potențialul client e pregătit să cumpere
- Cum pui întrebarea de final?
- Două genuri de finalizare Puppy Dog
- Tehnici de închidere a vânzării:
- ✓Tehnica de probă
- ✓ Tehnica subtilă
- ✓ Tehnica ”Ceva special”
- ✓ Tehnica Comanda în alb
- ✓ Tehnica Negocierii
- Modulul 7. Tehnici post-vânzare
- Vânzarea după vânzare
- Serviciile de excepție oferite clienților-instrument puternic de vânzare
- Activități post-vânzare
- Relațiile personale
- Depășirea aversiunii față de telefon
- Idei pentru a-i face pe clienți să cumpere mai mult
- Studii de caz, jocuri de rol şi exemple practice
Închidere curs:
Recapitulare
Feedback și concluzii
Beneficiile participării la curs
- Veți ști să construiți obiective de vânzare și strategii pentru clienții existenți, în funcție de potențialul acestora;
- Veți putea să știți să adresați cele mai bune întrebări pentru a descoperi nevoile clienților;
- Vă veți îmbogățiți tehnicile de depășire a obiecțiilor pe care clienții le ridică;
- Veți ști să faceți vânzarea concentrându-vă pe client și folosind structuri de vânzare eficiente;
- Veți ști care este formula personală a succesului în vânzări;
- Veți ști să interpretați și să folosiți limbajul verbal și non-verbal în mod eficient pentru a vă îmbunătăți comunicarea;
- Veți putea să faceți vânzări care să vă aducă profit și succes.