Curs: Administrator Pensiune Turistica

imagine ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICA
1510 RON

Curs: Administrator Pensiune Turistica

Curs de calificare // Autorizat

Resita , jud. Caras-severin // Pret: 1510 RON


Data incepere: la formarea grupei // Durata: 720 ore
Perioada inscrieri: pana la formarea grupei
Organizator: ACCRC INTERNAȚIONAL
Data ultimei actualizari : 22/03/2023

Activitatea principală a unui administrator de pensiune turistică se desfăşoară în cadrul pensiunii turistice, o unitate de cazare şi alimentaţie publică, derulând concomitent activităţi specifice cu alte agenţii de turism, furnizori, bănci , administraţie şi ordine publică.
Prezentare curs

Administratorul de pensiune turistică este o persoană cu bune abilităţi de comunicare şi capabil să muncească în echipă, este un bun organizator, un bun gestionar al resurselor şi al informaţiilor. Pentru a fi eficient utilizează calculatorul în gestionarea informaţiilor.
Administratorul de pensiune turistică colaborează permanent cu departamente specializate şi îşi dezvoltă relaţii trainice cu o serie cât mai largă de agenţii de turism, atât din ţară cât şi din străinătate.
Administratorul de pensiune turistică conduce activitatea personalului de serviciu, supraveghind respectarea regulamentului de ordine interioară al pensiunii şi stabileşte necesarul de materiale şi accesorii utile funcţionării pensiunii în condiţii de performanţă.
Pentru a păstra patrimoniul gestionat, administratorul de pensiune turistică monitorizează permanent aplicarea normelor de protecţia muncii şi P.S.I. , cele referitoare la protecţia mediului şi proprietăţii, persoanelor şi valorilor.
Pentru a putea valorifica potenţialul turistic şi specificul local, administratorul de pensiune turistică promovează direct produsul turistic în cadrul unor activităţi specifice programului opţional oferit turiştilor. Prin promovarea potenţialul turistic local şi naţional este asigurată
sporirea gradului de atractivitate a pensiunii.
Administratorul de pensiune turistică este un bun mediator, o persoană amabilă şi comunicativă care rezolvă pe cale amiabilă eventualele reclamaţii ale turiştilor, menţinând permanent cadrul adecvat de desfăşurare a activităţilor din pensiune.

Competenţe dobândite
1. Comunicarea eficientă la locul de muncă
2. Munca în echipa multidisciplinară
3. Gestionarea informaţiilor cu ajutorul calculatorului
4. Promovarea imaginii pensiunii
5. Organizarea activităţii în cadrul pensiunii turistice
6. Urmărirea aplicării NPM şi NPSI
7. Verificarea gestionării financiare
8. Promovarea directă a produsului turistic
9. Încheierea contractelor cu clienţii
10. Efectuarea operaţiilor specifice de cazare şi alimentaţie
11. Asigurarea unui climat favorabil turiştilor
12. Oferirea serviciilor pensiunii către client
13. Organizarea programelor turistice opţionale
14. Oferirea informaţiilor de interes turistic
15. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor

Inscriere si derulare curs
Despre organizator

ACCRC INTERNAȚIONAL

logo ACCRC INTERNAȚIONAL

Adresa: Petru Maior nr 2, etaj 3, cam.342/343, bl.800 , Resita, jud. Caras-Severin
Telefon: 0255244954
E-mail contact firma: accrcresita@yahoo.com
Descriere:
ACCRC INTERNAȚIONAL organizează 95 de programe  de formare profesională acreditate de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familie , Ministerul Educației,


Resurse / alte informatii
Inscriere

Inscrierea la acest curs se face prin detaliile de contact.
Sună acum: 0767475417 0255244954
Document suplimentar

Organizatorul nu a adaugat un document suplimentar pentru acest curs.



Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.


Catre pagina de inceput