Curs: Tehnician in administratie

imagine tehnician in administratie
2510 RON

Curs: Tehnician in administratie

Curs de calificare // Autorizat

Pitesti , jud. Arges // Pret: 2510 RON


Data incepere: la formarea grupei
Perioada inscrieri: pana la formarea grupei
Data adaugarii : 12/04/2022

. Tehnician în administraţie este o calificare care se referă la executarea de sarcini care implică planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul şi înregistrarea evenimentelor din administraţia publică
Prezentare curs

Tehnician în administraţie este o calificare care se referă la executarea de sarcini care implică planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul şi înregistrarea evenimentelor din administraţia publică. Tehnician în administraţie este o calificare care se referă la executarea de sarcini care implică planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul şi înregistrarea evenimentelor din administraţia publică. Tehnicianul în administraţia publică are în vedere realizarea următoarelor obiective: utilizarea echipamentelor birotice şi a softurilor specifice în activitatea de secretariat şi de contabilitate, redactarea, primirea, trierea şi transmiterea corespondenţei, organizarea întâlnirilor/şedinţelor de lucru, desfăşurarea activităţilor specifice relaţiilor publice şi de protocol, activitatea de documentare (culegerea, selectarea, difuzarea şi clasarea documentaţiei/informaţiilor), aplicarea legislaţiei referitoare la funcţionarul public şi administraţia publică, integrarea în cultura organizaţiei şi în viaţa profesională.


Competenţe dobândite


• 1. Etică şi comunicare profesională


2. Aplicarea conceptelor de bază ale contabilității


3. Utilizarea metodelor, procedeelor şi principiilor contabilităţii


4. Organizarea activităţii unităţilor economice


5. Asigurarea calităţii produselor şi serviciilor


6. Protecția consumatorului, personalului și a mediului


7. Administrarea firmei


8. Evaluarea oportunităţilor de piaţă


9. Aplicarea politicilor de marketing


10. Înregistrarea operaţiilor economico – financiare


11. Întocmirea situaţiilor financiare


12. Aplicarea tehnicilor de negociere şi contractare


13. Înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în instituțiile publice


14.Realizarea activității de birouTehnician în administraţie este o calificare care se referă la executarea de sarcini care implică planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul şi înregistrarea evenimentelor din administraţia publică. Tehnicianul în administraţia publică are în vedere realizarea următoarelor obiective: utilizarea echipamentelor birotice şi a softurilor specifice în activitatea de secretariat şi de contabilitate, redactarea, primirea, trierea şi transmiterea corespondenţei, organizarea întâlnirilor/şedinţelor de lucru, desfăşurarea activităţilor specifice relaţiilor publice şi de protocol, activitatea de documentare (culegerea, selectarea, difuzarea şi clasarea documentaţiei/informaţiilor), aplicarea legislaţiei referitoare la funcţionarul public şi administraţia publică, integrarea în cultura organizaţiei şi în viaţa profesională.


Competenţe dobândite

• 1. Etică şi comunicare profesională

2. Aplicarea conceptelor de bază ale contabilității

3. Utilizarea metodelor, procedeelor şi principiilor contabilităţii

4. Organizarea activităţii unităţilor economice

5. Asigurarea calităţii produselor şi serviciilor

6. Protecția consumatorului, personalului și a mediului

7. Administrarea firmei

8. Evaluarea oportunităţilor de piaţă

9. Aplicarea politicilor de marketing

10. Înregistrarea operaţiilor economico – financiare

11. Întocmirea situaţiilor financiare

12. Aplicarea tehnicilor de negociere şi contractare

13. Înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în instituțiile publice

14.Realizarea activității de birou.

Competenţe dobândite

• 1. Etică şi comunicare profesională

2. Aplicarea conceptelor de bază ale contabilității

3. Utilizarea metodelor, procedeelor şi principiilor contabilităţii

4. Organizarea activităţii unităţilor economice

5. Asigurarea calităţii produselor şi serviciilor

6. Protecția consumatorului, personalului și a mediului

7. Administrarea firmei

8. Evaluarea oportunităţilor de piaţă

9. Aplicarea politicilor de marketing

10. Înregistrarea operaţiilor economico – financiare

11. Întocmirea situaţiilor financiare

12. Aplicarea tehnicilor de negociere şi contractare

13. Înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în instituțiile publice

14.Realizarea activității de birou

Inscriere si derulare curs
Despre organizator

ACCRC INTERNATIONAL SUCURSALA PITESTI

logo ACCRC INTERNATIONAL SUCURSALA PITESTI

Adresa: Str. ZORILOR, NR 20, Internat Liceul Dacia, ET. 1, CAM. 15, Pitesti, jud. Arges
Telefon: 0757265689
E-mail contact firma: accrcgorj.pitesti@yahoo.com
Descriere:
ACCRC INTERNAȚIONAL este o organizaţie non-guvernamentală cu structură umanitară, nonprofit, fără scop patrimonial, politic sau lucrativ, având personalitate juridică în conformitate cu prevederile legale în vigoare, înființată în anul 2010.
             Asociația noastra iși desfașoara activitatea în județele Gorj, Rm. Valcea, Arges, Olt, Dolj, Mehedinti, Caras-Severin, Timis, Arad, Hunedoara.


Resurse / alte informatii
Inscriere

Inscrierea la acest curs se face prin detaliile de contact.
Sună acum: 0757265689 0760033358
Document suplimentar

Organizatorul nu a adaugat un document suplimentar pentru acest curs.



Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.


Catre pagina de inceput