Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesare
Răspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitate
Înregistrează, programează şi repartizează clienţii
Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor
Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor
Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată
Primeşte şi repartizează corespondenţa
Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor
Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului
Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesare
Răspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitate
Înregistrează, programează şi repartizează clienţii
Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor
Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor
Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată
Primeşte şi repartizează corespondenţa
Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor
Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului
Comunicarea eficientă la locul de muncă
Munca în echipă
Aplicarea NPM şi NPSI
Organizarea locului de muncă
Promovarea imaginii hotelului
Asigurarea efectuării plăţilor
Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor
Oferirea de servicii hoteliere către client
Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.