Receptionerul asigura activitatile de la receptie,repartizarea camerelor in functie de cerintele si solicitarile clientilor – sa ii intampine pe oaspeti – sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine – sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor – sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. – sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou – sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel.
Competente dobandite:
• Comunicarea eficienta la locul de munca;
• Comunicarea intr-o limba straina;
• Munca in echipa;
• Organizarea locului de munca;
• Promovarea imaginii hotelului;
• Asigurarea efectuarii platilor;
• Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea şi plecarea clientilor;
• Oferirea de servicii hoteliere catre client;
• Rezolvarea reclamatiilor clientilor.
ACCRC INTERNAȚIONAL este o organizaţie non-guvernamentală cu structură umanitară, nonprofit, fără scop patrimonial, politic sau lucrativ, având personalitate juridică în conformitate cu prevederile legale în vigoare, înființată în anul 2010.
Asociația noastra iși desfașoara activitatea în județele Gorj, Rm. Valcea, Arges, Olt, Dolj, Mehedinti, Caras-Severin, Timis, Arad, Hunedoara.
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.