Receptionerul asigura activitatile de la receptie,repartizarea camerelor in functie de cerintele si solicitarile clientilor – sa ii intampine pe oaspeti – sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine – sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor – sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. – sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou – sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel.
Competente dobandite:
• Comunicarea eficienta la locul de munca;
• Comunicarea intr-o limba straina;
• Munca in echipa;
• Organizarea locului de munca;
• Promovarea imaginii hotelului;
• Asigurarea efectuarii platilor;
• Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea şi plecarea clientilor;
• Oferirea de servicii hoteliere catre client;
• Rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.