Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesareRăspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitateÎnregistrează, programează şi repartizează clienţiiVerifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilorEliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilorVerifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de platăPrimeşte şi repartizează corespondenţaVerifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilorAsigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hoteluluiPrimeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesareRăspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitateÎnregistrează, programează şi repartizează clienţiiVerifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilorEliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilorVerifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de platăPrimeşte şi repartizează corespondenţaVerifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilorAsigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hoteluluiPrimeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesareRăspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitateÎnregistrează, programează şi repartizează clienţiiVerifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilorEliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilorVerifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de platăPrimeşte şi repartizează corespondenţaVerifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilorAsigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hoteluluiPrimeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesareRăspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitateÎnregistrează, programează şi repartizează clienţiiVerifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilorEliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilorVerifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de platăPrimeşte şi repartizează corespondenţaVerifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilorAsigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hoteluluiComunicarea eficientă la locul de muncăMunca în echipăAplicarea NPM şi NPSIOrganizarea locului de muncăPromovarea imaginii hoteluluiAsigurarea efectuării plăţilorEfectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilorOferirea de servicii hoteliere către clientRezolvarea reclamaţiilor clienţilor