Curs: Receptioner de hotel

imagine Receptioner de hotel
1510 RON

Curs: Receptioner de hotel

Curs de calificare // Autorizat

Bucuresti Sector 4 , jud. Bucuresti // Pret: 1510 RON


Data incepere: la formarea grupei
Perioada inscrieri: pana la formarea grupei
Data ultimei actualizari : 30/05/2024

Recepționerii de hotel întâmpină și înregistrează clienții unităților de cazare. Alocă spațiile de cazare, emit cartele de acces/predau clienților cheile de acces. Oferă informații privind serviciile oferite, fac rezervări, păstrează evidența spațiilor de cazare disponibile pentru vânzare , prezintă clienților nota de plată sumele de plată, încasează contravaloarea serviciile prestate.
Prezentare curs

Sarcini principale:

• Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesare

• Răspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitate

• Înregistrează, programează şi repartizează clienţii

• Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor

• Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor

• Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată

• Primeşte şi repartizează corespondenţa

• Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor

• Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului

Competențe dobândite

1.Comunicarea eficientă în cadrul unei unități de cazare

2.Lucrul în echipă în recepția unității de cazare

3.Gestionarea reclamațiilor clienților

4.Aplicarea normelor de securitate şi sănătate în muncă și a reglementărilor în domeniulsituațiilor de urgență specifice turismului

5.Aplicarea normelor de protecție a mediului în domeniul turismului

6.Aplicarea noțiunilor de bază despre organizarea activității în recepția unei unități decazare

7.Gestionarea rezervărilor spațiilor de cazare

8.Efectuarea operațiunilor de pregătire a primirii clientului şi a celor specifice sosiriiacestuia (check-in)

9.Efectuarea activităților specifice sejurului clientului

10.Efectuarea operațiunilor legate de plecarea clienților (check-out)

11.Gestionarea evidenței operative şi financiare a activității din cadrul recepției uneiunități de cazare

12.Aplicarea noțiunilor de bază despre comportament profesional și psihologiaconsumatorului specifice domeniului turismului

13.Promovarea serviciilor proprii unității de cazare

Inscriere si derulare curs
Despre organizator

ACCRC INTERNATIONAL SUCURSALA PITESTI

logo ACCRC INTERNATIONAL SUCURSALA PITESTI

Adresa: Str. ZORILOR, NR 20, Internat Liceul Dacia, ET. 1, CAM. 15, Pitesti, jud. Arges
Telefon: 0757265689
E-mail contact firma: accrcgorj.pitesti@yahoo.com
Descriere:
ACCRC INTERNAȚIONAL este o organizaţie non-guvernamentală cu structură umanitară, nonprofit, fără scop patrimonial, politic sau lucrativ, având personalitate juridică în conformitate cu prevederile legale în vigoare, înființată în anul 2010.
             Asociația noastra iși desfașoara activitatea în județele Gorj, Rm. Valcea, Arges, Olt, Dolj, Mehedinti, Caras-Severin, Timis, Arad, Hunedoara.


Resurse / alte informatii
Inscriere

Inscrierea la acest curs se face prin detaliile de contact.
Sună acum: 0757265689 0760033358
Document suplimentar

Organizatorul nu a adaugat un document suplimentar pentru acest curs.



Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.


Catre pagina de inceput