Înregistrează, programează şi repartizează clienţii
Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor
Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor
Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată
Primeşte şi repartizează corespondenţa
Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor
Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului
Competențe dobândite
1.Comunicarea eficientă în cadrul unei unități de cazare
2.Lucrul în echipă în recepția unității de cazare
3.Gestionarea reclamațiilor clienților
4.Aplicarea normelor de securitate şi sănătate în muncă și a reglementărilor în domeniulsituațiilor de urgență specifice turismului
5.Aplicarea normelor de protecție a mediului în domeniul turismului
6.Aplicarea noțiunilor de bază despre organizarea activității în recepția unei unități decazare
7.Gestionarea rezervărilor spațiilor de cazare
8.Efectuarea operațiunilor de pregătire a primirii clientului şi a celor specifice sosiriiacestuia (check-in)
9.Efectuarea activităților specifice sejurului clientului
10.Efectuarea operațiunilor legate de plecarea clienților (check-out)
11.Gestionarea evidenței operative şi financiare a activității din cadrul recepției uneiunități de cazare
12.Aplicarea noțiunilor de bază despre comportament profesional și psihologiaconsumatorului specifice domeniului turismului
13.Promovarea serviciilor proprii unității de cazare
ACCRC GORJ este o organizaţie non-guvernamentală cu structură umanitară, nonprofit, fără scop patrimonial, politic sau lucrativ, având personalitate juridică în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
ACCRC GORJ este o organizaţie non-guvernamentală cu structură umanitară, nonprofit, fără scop patrimonial, politic sau lucrativ, având personalitate juridică în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
SCOPUL ŞI OBIECTIVELE A.C.C.R.C GORJ
Promovarea şi dezvoltarea de activităţi educaţionale şi de pregătire profesională.
Organizarea de colocvii, simpozioane, dezbateri, conferinţe, cursuri de pregătire şi perfecţionare profesională, calificare, recalificare, activităţi de informare consulting, training şi publicitate.
Promovarea şi organizarea învăţământului pentru adulţii care nu frecventează un centru şcolar sau sistem universitar.
Promovarea unei atitudini active în rândul celor aflaţi în căutarea unui loc de muncă.
Promovarea unei culturi manageriale moderne prin diseminarea largă a celor mai noi teorii şi practici în domeniu.
VALORI PROMOVATE
Spirit civic.
Responsabilitate individuală.
Spirit de echipă.
Toleranţă şi deschidere.
Demnitate.
Integritate.
Profesionalism.
IMPLICAREA A.C.C.R.C GORJ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ
În prezent ASOCIAŢIA DE CONSI...
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.