Competenţe dobândite
1. Planificarea portofoliului de achiziții publice (înțelegerea și aplicarea corectă a
conceptelor din domeniul managementului portofoliului de achiziții publice)
2. Derularea etapelor procesului de achiziție publică (înțelegerea și aplicarea corectă a
conceptelor relevante cu luarea în considerare a interacțiunilor dintre etape)
3. Înțelegerea și aplicarea corectă a normelor juridice ce guvernează achizițiile publice
4. Utilizarea sistemelor și instrumentelor electronice în derularea achizițiilor publice
5. Utilizarea cerințelor, instrumentelor și tehnicilor ce susțin obiective de dezvoltare
durabilă în achizițiile publice
6. Utilizarea cerințelor, instrumentelor și metodelor prin care se pot achiziționa soluții
inovative
7. Înțelegerea și aplicarea conceptelor din domeniul managementului categoriilor de
produse, servicii și lucrări
8. Înțelegerea și aplicarea conceptelor relevante în legătură cu managementul relațiilor
cu contractanții actuali și potențiali
9. Evaluarea necesităților (înțelegerea și aplicarea conceptelor relevante)
10. Cercetarea și analiza pieței relevante achiziției
11. Elaborarea strategiei de contractare
12. Elaborarea caietului de sarcini / documentului descriptiv al obiectului achiziției
13. Elaborarea documentației de atribuire
14. Evaluarea ofertelor(cunoașterea și aplicarea conceptelor specifice evaluării
ofertelor)
15. Utilizarea negocierii în cadrul achizițiilor publice (înțelegerea și aplicarea
strategiilor și conceptelor de negociere în achizițiile publice, cu respectarea
principiilor achizițiilor publice și a standardelor etice și de integritate)
16. Înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice managementului de contract în
domeniul achizițiilor publice
17. Verificarea și acceptarea rezultatelor contractului; efectuarea plăților
18. Evaluarea performanței procesului de achiziție publică
19. Soluționarea și medierea disputelor în atribuirea și implementarea contractului
20. Adaptarea la schimbare prin aplicarea conceptelor specifice managementului
schimbării
21. Utilizarea capacității de analiză și sinteză și a gândirii critice în achizițiile publice
22. Utilizarea eficientă a tuturor formelor de comunicare profesională
23. Înțelegerea și aplicarea conceptelor de etică, integritate și conformitate în
achizițiile publice
24. Colaborarea, conlucrarea pentru realizarea sarcinilor și obiectivelor de serviciu în
domeniul achizițiilor publice
25. Înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice managementului relațiilor cu factorii
interesați în procesul de achiziții (identificarea și analiza factorilor interesați,
asigurarea comunicării și dezvoltarea relațiilor cu aceștia)
26. Înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice de management al echipei și de
leadership
27. Conștientizarea mediului organizațional al autorității contractante (înțelegerea
structurii administrative, conștientizarea culturii organizaționale a autorității/entității
contractante și poziționarea funcției de achiziții în acest context)
28. Înțelegerea și aplicarea abordărilor, conceptelor și instrumentelor de management
de proiect în procesele de achiziție publică
29. Orientarea către performanță (înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice
orientării către performanță)
30. Înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice pentru controlul intern și
managementul riscurilor în achizițiile publice
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.