Pe perioada cursului veți învăța cum să preluați și înregistrați rezervările clienților, cum să primiți și cazați clienți, cum să întocmiți actele specifice, cum să organizați și folosți eficient spațiile din hotel și care sunt soluțiile cele mai eficiente pentru soluționarea solicităriilor și a reclamațiilor turiștilor.
Acest curs vă sporește șansele dacă doriți să profesați în domeniul turismului, scopul principal a acestuia fiind de a forma profesioniști desăvârșiți.
Ocupații COR (Clasificarea Ocupațiilor din România) ce pot fi practicate având aceasta calificare:
-422401 Receptioner de hotel
-422402 Lucrator concierge
-422403 Șef de receptie hotel
-422405 Responsabil cazare
-515102 Guvernanta de hotel/etaj
-515203 Administrator pensiune turistica
Competențe dobândite
Etica si comunicare profesionala
Aplicarea conceptelor de baza ale contabilitatii.
Utilizarea metodelor, procedeelor si principiilor contabilitatii
Asigurarea calitatii in turism si alimentatie.
Organizarea activitatii in unitatile de primire turistica
Realizarea proceseelor de baza in alimentatie
Valorificarea patrimoniului turistic
Administrarea firmei
Evaluarea oportunitatilor de piata
Aplicarea politicilor de marketing
Inregistrarea operatiilor economico-financiare
Intocmirea situatiilor financiare
Aplicarea tehnicilor de negociere si contractare
Pregatirea primirii si cazarea turistilor
Decontarea serviciilor prestate
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.