Tehnicianul în administratie este specialistul care utilizează echipamente birotice și a softurilor specifice în activitatea de secretariat și contabilitate, redactarea, primirea, trierea și transmiterea corespondenței, organizarea întâlnirilor/ședințelor de lucru, desfășurarea activităților specifice relațiilor publice și de protocol, activitatea de documentare (culegerea, selectarea, difuzarea și clasarea documentației/ informațiilor), aplicarea legislației din administrația publică, integrarea în cultura organizației și în viața profesională.
Competențe dobândite
Tehnicianul în administratie este specialistul care utilizează echipamente birotice și a softurilor specifice în activitatea de secretariat și contabilitate, redactarea, primirea, trierea și transmiterea corespondenței, organizarea întâlnirilor/ședințelor de lucru, desfășurarea activităților specifice relațiilor publice și de protocol, activitatea de documentare (culegerea, selectarea, difuzarea și clasarea documentației/ informațiilor), aplicarea legislației din administrația publică, integrarea în cultura organizației și în viața profesională.
Competențe dobândite
1. Etică și comunicare profesională (60 ore)
2. Aplicarea conceptelor de bază ale contabilității (120 ore)
3. Utilizarea metodelor, procedeelor și principiilor contabilității (40 ore)
4. Organizarea activității unitătii economice (90 ore)
5. Asigurarea calității produselor și serviciilor (60 ore)
6. Protecția consumatorului, personalului și a mediului (60 ore)
7. Administrarea patrimoniului firmei (90 ore)
8. Evaluarea oportunităților de piață (90 ore)
9. Aplicarea politicilor de marketing (60 ore)
10. Înregistrarea operațiilor economico-financiare (90 ore)
11. Întocmirea situațiilor financiare (90 ore)
12. Aplicarea tehnicilor de negociere și contractare (100 ore)
13. Înregistrarea evenimentelor și tranzacțiilor în instituțiile publice (90 ore)
14. Managementul situatiilor de criza (60 ore)
15. Realizarea activității de birou (40 ore)