Recepționerii de hotel întâmpină și înregistrează clienții unităților de cazare. Alocă spațiile de cazare, emit cartele de acces/predau clienților cheile de acces. Oferă informații privind serviciile oferite, fac rezervări, păstrează evidența spațiilor de cazare disponibile pentru vânzare (dacă nu există un departament de rezervări), prezintă clienților nota de plată sumele de plată, încasează contravaloarea serviciile prestate.
Sarcini principale:
• Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesare
• Răspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitate
• Înregistrează, programează şi repartizează clienţii
• Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor
• Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor
• Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată
• Primeşte şi repartizează corespondenţa
• Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor
• Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.