Recepţionerul îşi desfăşoară activitatea în incinta unităţilor de cazare precum hoteluri, moteluri, complexuri de cazare, pensiuni. Prin specificul activităţii sale, recepţionerul interacţionează permanent cu clienţii şi cu ceilalţi angajaţi din cadrul organizaţiei sau din afară.
Practicanţii unei astfel de ocupaţii realizează activităţi de primire, identificare şi oferire de informaţii clienţilor în funcţie de necesităţile acestora.
Sarcini principale:
Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesare
Răspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitate
Înregistrează, programează şi repartizează clienţii
Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor
Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor
Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată
Primeşte şi repartizează corespondenţa
Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor
Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.