Sarcini principale:
• Primeşte clienţii, le identifică cerinţele şi oferă informaţiile necesare
• Răspunde la apelurile telefonice, selectează şi furnizează informaţiile solicitate
• Înregistrează, programează şi repartizează clienţii
• Verifică documentele prezentate de clienţi şi completează registrele de evidenţă/ ţine evidenţa computerizată a clienţilor
• Eliberează note de plată, încasează contravaloarea serviciilor şi organizează plecarea clienţilor
• Verifică auteticitatea şi valabilitatea documentelor de plată
• Primeşte şi repartizează corespondenţa
• Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor
• Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incinta hotelului
Competențe dobândite
• Comunicarea eficientă la locul de muncă
• Munca în echipă
• Aplicarea NPM şi NPSI
• Organizarea locului de muncă
• Promovarea imaginii hotelului
• Asigurarea efectuării plăţilor
• Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor
• Oferirea de servicii hoteliere către client
• Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor
Documente necesare la înscriere
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.