Administratorul de pensiune turistică conduce activitatea personalului de serviciu, supraveghind respectarea regulamentului de ordine interioară al pensiunii şi stabileşte necesarul de materiale şi accesorii utile funcţionării pensiunii în condiţii de performanţă.
Pentru a păstra patrimoniul gestionat, administratorul de pensiune turistică monitorizează permanent aplicarea normelor de protecţia muncii şi P.S.I. , cele referitoare la protecţia mediului şi proprietăţii, persoanelor şi valorilor.
Pentru a putea valorifica potenţialul turistic şi specificul local, administratorul de pensiune turistică promovează direct produsul turistic în cadrul unor activităţi specifice programului opţional oferit turiştilor. Prin promovarea potenţialul turistic local şi naţional este asigurată
sporirea gradului de atractivitate a pensiunii.
Administratorul de pensiune turistică este un bun mediator, o persoană amabilă şi comunicativă care rezolvă pe cale amiabilă eventualele reclamaţii ale turiştilor, menţinând permanent cadrul adecvat de desfăşurare a activităţilor din pensiune.
Competenţe dobândite
1. Comunicarea eficientă la locul de muncă
2. Munca în echipa multidisciplinară
3. Gestionarea informaţiilor cu ajutorul calculatorului
4. Promovarea imaginii pensiunii
5. Organizarea activităţii în cadrul pensiunii turistice
6. Urmărirea aplicării NPM şi NPSI
7. Verificarea gestionării financiare
8. Promovarea directă a produsului turistic
9. Încheierea contractelor cu clienţii
10. Efectuarea operaţiilor specifice de cazare şi alimentaţie
11. Asigurarea unui climat favorabil turiştilor
12. Oferirea serviciilor pensiunii către client
13. Organizarea programelor turistice opţionale
14. Oferirea informaţiilor de interes turistic
15. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor
Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.