Curs Lucrator Comercial

imagine Curs LUCRATOR  COMERCIAL
1210 RON
Sună acum: 0352401078, 0757265689

Curs Lucrator Comercial

Curs de calificare // Autorizat

Drobeta Turnu Severin , jud. Mehedinti // Pret: 1210 RON


Data incepere: la formarea grupei // Durata: 360 ore
Perioada inscrieri: pana la formarea grupei
Organizator: ACCRC INTERNATIONAL
Data ultimei actualizari : 04/04/2023

Curs LUCRATOR COMERCIAL
Prezentare curs
Competenţe dobândite

întocmirea documentelor specifice activităţii de vânzare.

raportarea activităţii de vânzare.

aplicarea NPM şi PSI.

aplicarea procedurilor de calitate.

comunicarea la locul de muncă.

efectuarea muncii în echipă.

perfecţionarea profesională.

prezentarea produselor şi serviciilor aferente vânzării.

promovarea imaginii standului.

menţinerea stocurilor de rezervă.

verificarea stocurilor cu vânzările.

comunicarea cu clienţii.

crearea mediului ambiental necesar vânzării.

efectuarea vânzării.

încasarea contravalorii mărfii.Efectuează lucrări de curățenie și întreținere în vederea începerii activității şi
pregătește punctul de vânzare în vederea închiderii activității;
- Pregătește echipamentele, mǎrfurile şi documentele în vederea desfǎşurǎrii
activitǎţii;
- Menține aspectul estetic şi promovează imaginea punctului de vânzare;
- Aplicǎ prevederile legale referitoare la sǎnǎtatea și securitatea în muncǎ în
activitatea desfǎşuratǎ;
- Aplicǎ prevederile normelor de igienǎ, sanitar-veterinare şi de protecţia mediului în
activitatea desfǎşuratǎ.
- Vinde produsele/serviciile, completează formele de plată şi încasează valoarea
acestora;
- Ambalează şi livrează produsele vândute;
- Întocmește și raportează situația vânzărilor
- Întocmește documentele de evidență a achizițiilor ;
- Oferă asistență clienților privind selectarea produselor;
- Demonstrează clienților caracteristicile produselor;
- Menține bune relații cu clienții;
- Oferă servicii de post-vânzare clienților;
- Previne furturile din magazin;
- Pregătește comenzile pentru clienți
- Procesează rambursarea produselor ;
- Monitorizează situația comenzilor și a stocurilor
- Asigură stocarea produselor în condiții de siguranță;
- Organizează prezentarea produselor;
- Menţine relaţiile cu furnizorii de bunuri si de servicii;
- Aplicǎ normele de calitate în domeniul sǎu de activitate;

Competenţe dobândite

Competenţe dobândite

întocmirea documentelor specifice activităţii de vânzare.

raportarea activităţii de vânzare.

aplicarea NPM şi PSI.

aplicarea procedurilor de calitate.

comunicarea la locul de muncă.

efectuarea muncii în echipă.

perfecţionarea profesională.

prezentarea produselor şi serviciilor aferente vânzării.

promovarea imaginii standului.

menţinerea stocurilor de rezervă.

verificarea stocurilor cu vânzările.

comunicarea cu clienţii.

crearea mediului ambiental necesar vânzării.

efectuarea vânzării.

încasarea contravalorii mărfii.Efectuează lucrări de curățenie și întreținere în vederea începerii activității şi
pregătește punctul de vânzare în vederea închiderii activității;
- Pregătește echipamentele, mǎrfurile şi documentele în vederea desfǎşurǎrii
activitǎţii;
- Menține aspectul estetic şi promovează imaginea punctului de vânzare;
- Aplicǎ prevederile legale referitoare la sǎnǎtatea și securitatea în muncǎ în
activitatea desfǎşuratǎ;
- Aplicǎ prevederile normelor de igienǎ, sanitar-veterinare şi de protecţia mediului în
activitatea desfǎşuratǎ.
- Vinde produsele/serviciile, completează formele de plată şi încasează valoarea
acestora;
- Ambalează şi livrează produsele vândute;
- Întocmește și raportează situația vânzărilor
- Întocmește documentele de evidență a achizițiilor ;
- Oferă asistență clienților privind selectarea produselor;
- Demonstrează clienților caracteristicile produselor;
- Menține bune relații cu clienții;
- Oferă servicii de post-vânzare clienților;
- Previne furturile din magazin;
- Pregătește comenzile pentru clienți
- Procesează rambursarea produselor ;
- Monitorizează situația comenzilor și a stocurilor
- Asigură stocarea produselor în condiții de siguranță;
- Organizează prezentarea produselor;
- Menţine relaţiile cu furnizorii de bunuri si de servicii;
- Aplicǎ normele de calitate în domeniul sǎu de activitate;


Competenţe dobândite


1. Aplicarea legislației în vigoare privind sănătatea și securitatea în muncă, apărarea
împotriva incendiilor și pentru situații de urgență
2. Aplicarea cerințelor legale specifice profesiei
3. Oferirea de asistență clienților cu privire la selectarea produselor, caracteristicile și
funcționarea acestora
4. Identificarea şi menținerea relației cu clienții
5. Realizarea vânzărilor
6. Asigurarea de servicii de post-vânzare
7. Monitorizarea comenzilor și a cantității stocurilor
8. Organizarea expunerii produselor
9. Întocmirea documentelor de evidență a achizițiilor și vânzărilor
10. Menținerea relațiilor cu furnizorii
Inscriere si derulare curs
Despre organizator

ACCRC INTERNATIONAL

logo ACCRC INTERNATIONAL

Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU NR.65, ETAJUL2, CAM. 20, Targu Jiu, jud. Gorj
Telefon: 0352401078
E-mail contact firma: accrcinternational@yahoo.com
Descriere:
Echipa ACCRC INTERNATIONAL este una dintre cele mai tinere echipe din domeniul formarii profesionale din Romania. Astfel, venim cu idei inovatoare si moderne de invatare, eliminand stilul sumbru al cursurilor de formare clasice. Mizam foarte mult pe partea practica a cursurilor, iar in ceea ce priveste partea teoretica ne asiguram intotdeauna ca modalitatea de formare a participantilor este interactiva si permite asimilarea cu o mai mare usurinta a cunostintelor. Experienta vasta a echipei noastre se regaseste in fiecare detaliu al activitatii noastre. Oferim cursantilor suporturi de curs interactive, rechizite si consumabile gratuit, pe toata perioada desfasurarii cursurilor. Deasemenea posibilitatea achitarii cursurilor in rate este un sprijin important oferit cursantilor nostri. La ACCRC INTERNATIONAL suntem mereu alaturi de cursantii nostri si ii sprijinim atat in timpul cursurilor cat si dupa finalizarea acestora.Adulții învață cel mai bine când sunt abordați la nivelul lor curent de înțelegere și competență. Un bun formator trebuie să găsească limbajul de comunicare cel mai adecvat grupului de cursanți. Formatorul de profesie jurist/psiholog/economist/inginer trebuie sa-și adapteze stilul de predare și de comunicare. De exemplu, un curs pe tema „ Previziuni pe termen mediu si lung” este susținut în mod diferit de formator, dacă lucrează cu un grup de cursanți absolventi de studii economice, respectiv dacă se adresează unor potențial manageri/directori


Resurse / alte informatii
Inscriere

Inscrierea la acest curs se poate face prin site, de pe un cont de cursant, sau prin detaliile de contact listate.
Sună acum: 0352401078 0757265689

Creează cont
Document suplimentar

Organizatorul nu a adaugat un document suplimentar pentru acest curs.



Atentie: acest curs nu este organizat de e-calificare.ro. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa va adresati organizatorului. Acuratetea informatiilor din anunt este responsabilitatea integrala a companiei care a publicat anuntul.


Catre pagina de inceput