Agentul de vânzări este ocupația care asigură distribuția fizică a produselor și serviciilor unei organizații. În cadrul acestei responsabilități, agentul de vânzări prospectează piața de profil, identificând principalele oportunități de vânzare, negociază condițiile de vânzare cu beneficiarii, crează condițiile de vânzare și prezintă obiectul vânzării, monitorizează clienții și satisfacția acestora. Totodată, agentul de vânzări asigură activități de service și de merchandising.
Programul se adresează persoanelor cu studii medii, finalizate cu diplomă de bacalaureat.
Obiective exprimate în competențe profesionale:
1. Comunicare interactivă
2. Munca în echipă
3. Dezvoltarea profesională
4. Planificarea activității individuale zilnice
5. Promovarea imaginii de firmă
6. Asigurarea de servicii post-vânzare
7. Derularea vânzării produselor specifice
8. Desfășurarea activității de merchandising
9. Monitorizarea Clientilor
10. Negocierea condițiilor de vânzare
11. Prospectarea pieței
.
Avantaje:
•Suportul de curs îl primiți GRATUIT
•Documentele de lucru pentru exerciții le primiți GRATUIT
•Slide-urile pentru fiecare temă, în parte, le primiți, de asemenea, GRATUIT
.
Durata de pregătire a cursului este de 45 ore, după cum urmează:
- 15 ore - pregătire teoretică
- 30 ore - pregătire practică.
Evaluarea finală se realizează după încheierea cursului, prin susținerea examenului de absolvire în probă teoretică (test grilă și întrebări deschise) și probă orală - prin extragerea unui bilet și susținerea acestuia în fața comisiei.